Tänäänkin on hyvä päivä juosta.

Helsinki

Helsinki

MONIPUOLISEMPAA JUOKSUTREENIÄ

Keskuspuiston Kevät- ja Kesätreenit ovat vähän enemmän kuin normaali juoksulenkkisi!

Tule mukaan rakentamaan kannustavaa treeniyhteisöä, jossa jokaisen sitoutuminen on tärkeää! Kun annat itsestäsi paljon, saat takuulla muiltakin paljon! 

Harjoitteet skaalautuvat sekä aloittelijoille että aktiivisemmillekin treenajille, jotka haluavat löytää uutta potkua juoksemiseen. Se on ainakin varmaa, että ketään ei jätetä yksin! Meidän jengissä jokainen lenkkaripari on yhtä tärkeä! 

  • Kuukauden osallistumismaksu 29€ sisältää viisi monipuolista treeniä!
  • Toukokuun KevätTreenit - Tiistaisin (2.5.- 30.5.) kello 18.00-19.30 - Ilmoittaudu tästä!
  • Kesäkuun KesäTreenit - Torstaisin (1.6.- 6.7.) kello 18.00-19.30 - Ilmoittaudu tästä!
  • Hox! Kesä+Elo - KesäTreenit 49€ - Torstaisin (1.6.-31.8.) kello 18.00-19.30 - Ilmoittaudu tästä!
  • Kokoontuminen Pasilassa Valo-talolla, Radiokatu 20, josta pääsemme suoraan Helsingin Keskuspuiston vehreisiin maisemiin
  • Kumpaankin ryhmään mahtuu vain 25 osallistujaa - Halutessasi voit ilmoittautua molempiin!
  • Juhannuksen alla to 22.6. ei treenejä. Heinäkuussa taukoa viikot 28-30
  • Treenit vetää Juoksuliike-valmentaja Toni Hellgren

Jokainen treenikerta jakautuu kolmeen osioon:

  • Lihaskuntoharjoittelu
  • Vaihtuvia juoksuharjoitteita
  • Venyttely ja kehonhuolto

 

VAUHTITREENIT

Moni juoksuharrastaja osaa juosta peruskestävyyslenkkinsä sopivalla vauhdilla, mutta se kehittävin ja haastavin treeni jää helposti yksin tekemättä.

Vauhtitreenit vastaavat tähän kysymykseen. Porukassa saat itsestäsi enemmän irti, ja ammattitaitoisen valmentajan ohjauksessa harjoitus pysyy oikealla tehoalueella.

- Valmennuksesta vastaa kokenut juoksuvalmentaja ja moninkertainen Suomen mestari Janne Ukonmaanaho. 

- Treenit sisältävät alku-ja loppuverryttelyn lisäksi hieman juoksutekniikkaa ja koordinaatioliikkeitä sekä pääharjoituksena monipuolisia vauhtikestävyysharjoitteita

- Loppukevään vauhtikestävyystreenit 11.4.-9.5.2017 - Hinta 29€. Voit liittyä mukaan milloin tahansa. Ilmoittaudu tästä.

 

Kysyttävää? Laita viestiä info@juoksulike.fi tai vaikkapa Facebookin yksityisviestillä.

Vauhtitreenit Helsinki / Pirkkola

Lue lisää

Kevätkauden vauhtikestävyystreenit

- Pirkkolan Urheilupuistossa tiistaisin kello 18.00-19.30

- Loppukevään treenit 11.4. - 9.5.2017 - Vain 29€

Voit liittyä mukaan milloin tahansa: ilmoittaudu tästä!

Valmennuksesta vastaa kokenut juoksuvalmentaja ja moninkertainen Suomen mestari Janne Ukonmaanaho. Samaan treeniin osallistuu myös alueen juniorijuoksijoita Suomen Urheiluliiton valmentajien Tommy Ekblomin ja Antti Leskisen valvonnassa.

Vauhtitreeneissä tehdään nimensä mukaisesti vaihtuvia vauhtikestävyysharjoituksia, mutta aina ennen päivän pääharjoitusta opetellaan lyhyesti myös juoksutekniikkaa ja koordinaatioliikkeitä.

- Vauhtitreenit on suunnattu ensisijaisesti aktiivisille juoksuharrastajille

- Osallistumalla treeneihin jaksat pian enemmän, olipa lähtötasosi mitä tahansa

 

Tervetuloa mukaan! :)

Viikonpäivä: Tiistai
Lähtöpaikka: Pirkkolan Uimahalli

Helsinki - ​Keskuspuiston Kevät- ja KesäTreenit

Lue lisää


Keskuspuiston Kevät- ja Kesätreenit ovat vähän enemmän kuin normaali juoksulenkkisi! 

Tule mukaan rakentamaan kannustavaa treeniyhteisöä, jossa jokaisen sitoutuminen on tärkeää! Kun annat itsestäsi paljon, saat takuulla muiltakin paljon! 

Harjoitteet skaalautuvat sekä aloittelijoille että aktiivisemmillekin treenajille, jotka haluavat löytää uutta potkua juoksemiseen.

Se on ainakin varmaa, että ketään ei jätetä yksin! Meidän jengissä jokainen lenkkaripari on yhtä tärkeä! 

Kuukauden osallistumismaksu 29€ sisältää viisi monipuolista treeniä!  
  • Kokoontuminen Pasilassa Valo-talolla, Radiokatu 20, josta pääsemme suoraan Helsingin Keskuspuiston vehreisiin maisemiin
  • Kumpaankin ryhmään mahtuu vain 25 osallistujaa - Halutessasi voit ilmoittautua molempiin!
  • Juhannuksen alla to 22.6. ei treenejä. Heinäkuussa taukoa viikot 28-30
  • Treenit vetää Juoksuliike-valmentaja Toni Hellgren

Jokainen treenikerta jakautuu kolmeen osioon:
  • Lihaskuntoharjoittelu
  • Vaihtuvia juoksuharjoitteita
  • Venyttely ja kehonhuolto